Zaloguj się !

Po raz czwarty MDK

Opublikowano: 12  Lutego  2018

To już czwarte podejście do przetargu na modernizację Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli. I tym razem oferowano wykonanie zadania za kwoty dużo wyższe niż chciałoby miasto…

Do magistratu wpłynęły dwie oferty. Pierwszą z nich nadesłała firma z miejscowości Kosowy (opiewa ona na kwotę niespełna 12,8 mln zł). Druga, tańsza pochodzi od firmy z Jeżowego. Wykonawca wycenił swoje usługi na 9,2 mln zł. Obaj wykonawcy oferują 7- letnią gwarancję i rękojmię. To dla gminy raczej kosmiczne kwoty, bo miasto miało nadzieję, że tym razem znajdzie się ktoś, kto przystąpi do remontu żądając mniejszych sum.

Na poczet tej inwestycji w budżecie miejskim zabezpieczono około 7,38 mln zł. W najbliższym czasie komisja przetargowa dokona oceny ofert. Czy zdecydujemy się na modernizację MDK tak drogą?

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy miasto ogłaszało już 4 przetargi. Najniższą ofertę podano przy trzecim (7,95 mln zł). Tym razem najtańsza propozycja jest o 1,25 mln zł droższa niż by oczekiwano. Prezydent będzie musiał podjąć decyzję, czy miasto dołoży ze swojej kieszeni brakującą kwotę, czy ogłaszać 5 przetarg na to zadanie. A czas goni. W końcu chodzi o środki z zewnątrz…

Gdy już w końcu dojdzie do realizacji zadania zostanie wykonana termomodernizacja Miejskiego Domu Kultury, montaż instalacji elektrycznej, remont nawierzchni i elementów małej architektury w obrębie tarasu zewnętrznego (od strony fontanny). Budynek będzie wyposażony w instalację fotowoltaiczną, a także będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Powstaną rampy zewnętrzne oraz winda wewnątrz obiektu.

 


Komentarze
1 2 »

Strona: 1/2 Wyświetlaj po:

~jasio
Tala i Kret stracili prace w tv maja kłopoty ze splata kredytu na luksusowy domek pisza w necie ze szukają dodatkowych zlecen może bytak łoni uratowali ten dom mdk
Dodano: 16  Lutego  2018  18:12:35
~Frasyniuk
Bardzo dziękuję za odpowiedź na interpelację w sprawie zmiany uchwały o tym jak się nie osunie to nikt mu nie podbierze. Rozczulił mnie ten kicio co do tego czasu jesteś moim zdaniem.
Dodano: 15  Lutego  2018  06:36:44
90% komentujących nie wie jak to jest prowadzić firmę w PL. Drożeje w Polsce niemal wszystko,ciężko o dobrego pracownika(nie chodzi o pieniądze,czy ubezpieczenie-a raczej brak fachowych rąk do pracy), podatki sięgają 40% obrotu(23%VAT,i 19% dochodowy),koszty ZUS stale rosną(od 3 lat o 120zł od pracownika). Pensję też rosną,więc jak miasto myśli że wyremontuje budynek na cenach sprzed 2 lat to musi zweryfikować swoje plany. To nie te czasy! Dziś min na budowie to 13-15 zł na ręke!! 5 lat temu zarabiałem 9-10.
Dodano: 13  Lutego  2018  20:47:41
~XYS
~anka A co Lucek ma do zielonej fali ....???? Jana Pawła sa z w zarządzie GDDKiA i to onie to robia. A stadion jest na kij potrzebny, no chyba że dla szalikowych wyborców, bo druzyny nie ma tu już dobre 10 lat.....
Dodano: 13  Lutego  2018  20:15:30
~do maszynista
Marzenia i plany zawsze są super. Bo niewiele z tego jej super zostało zrobione. Najbardziej super jest zielona fala - na górce zwłaszcza, ludzie gubią się w oznaczeniach i co chwila są wypadki. Super jest trafić do szpitala umiech
Dodano: 13  Lutego  2018  11:53:14
~???
Jestem w szoku. Dalej nikt nie chce zrobić MDK charytatywnie? Co za miasto!
Dodano: 13  Lutego  2018  08:42:58
~Mrówka
Aż dziwne, że MZK jeszcze budowlanką się nie zajmuje.
Dodano: 13  Lutego  2018  08:37:32
~Do głupka
@???
Jeszcze 6 takich samych komentarzy wstaw, może ktoś je zauważy
Dodano: 13  Lutego  2018  06:35:58
~???
Jestem w szoku - dalej nikt nie chce MDK zrobić charytatywnie?
Dodano: 13  Lutego  2018  01:34:37
~???
Jestem w szoku - dalej nikt nie chce MDK zrobić charytatywnie?
Dodano: 13  Lutego  2018  01:32:04
~XYZ
Wszystko fajnie, tylko że budżet już naprawdę zipie. Mamy prawie wymaksowany limit na inwestycje pokroju misia z filmu Barei. Ocieplamy budynki, bo dają na to kasę z UE, ale po co? Zwrócić się to napewno nie zwróci - można by taniej pomalować elewację i było by pięknie i kasa została by na infrastrukturę, czy projekty a'la żłobki/przedszkola itp. - na inwestycje z których skorzystają mieszkańcy.

Bo MDK nie zaoferuje nic więcej jak będzie ładnie pomalowany, a wydamy na to 8 MLN złotych! Przecież za to można postawić 2 przedszkola i zabezpieczyć środki na wynagrodzenie na wiele lat - albo przeznaczyć na dotację dla przedszkoli/żłobka prywatne.
Dodano: 12  Lutego  2018  23:22:01
To ten komentarz,ona ma kase z tej kipskiej prezydentury to sobie broni -anka
A moja opinia jest taka..
-blonie super
-stadion super super
-park linowy super super
-ocieplanie MDK nikomu nie potrzebne.wystarczy odnowic elewacje i uporządkować otoczenie
-park Charzewice super
-park wodny..?..mozna sie by bylo obyc
-otwarcie terenow huty super i planowane remonty tamtejszych ulic super.
-plan rewitalizacji pl.Piłsudskiego super
-rowery na wypożyczenie super
-pozwolenie na zarządzanie klubem sportowym arogantom i niekompetentnym ludziom skandaliczne
-zielona fala super
-
~60latPRL beznadzieja jego komentarze nie pokrywające sie z rzeczywistością
Jak cos mi przyjdzie do glowy jeszcze to sie podziele.
Dodano: 12  Lutego  2018  23:14:25
Oto komentarz żony nadzbereźnego.O
Dodano: 12  Lutego  2018  23:12:54
Oto komentarz żony nadzbereźnego.O
Dodano: 12  Lutego  2018  23:12:52
Miasto załuzone i jeszcze chca cos robic,wstydzili by sie pisiory.
Dodano: 12  Lutego  2018  23:11:10
~katrina
Przecież to jest post o ocieplani MDK.Moze redakcja zalozy nowy post o swiatlach.Prosimy.
Dodano: 12  Lutego  2018  23:01:18
~Alko
Kolejny bezsens i utrudnienie- ul.Poniatowskiego ,skręt w osiedle tuż za Justyną. Wjazd daje nam pierszenstwo przed rowerzystami i pieszymi. Brak jakiegokolwiek oznaczenia poziomego sciezki czy przejścia. Pieszym i rpwerzystom wydaje się ze mogą ciąć. Za troche sami zobaczycie jak będą tam padać jak muchy. A dodatkowo mądrzy ludzie przechodza i przebiegają tamtedy na drugą str jak stado baranów.
Fajnie że jest cos robione ale niech to bedzie robione mądrze i z głową
Dodano: 12  Lutego  2018  22:17:11
~Alko
Jak dla mnie pożyteczniejszą inwestycją byłaby synchronizacja świateł z torami na skrzyżowaniu Popieuszki/Okulickiego. Zupełny bezsens to światło zielone w str torow gdy są zamknięte. Zamiast inteligentnie rozładować ruch światła te skutecznie je tworzą. Popatrzcie na kolejne pieniadze wyrzucone w błoto - wymiana sygnalizatorow na ul.Energetyków. Teraz dopiero tworzy sie zator przez samochody chcące skrecic na ul.Solidarności. A zielone strzałki i zielone dla pieszych jest teraz o wiele niebezpieczniejsze niż było.
Dodano: 12  Lutego  2018  22:09:34
~Alko
Pytasz i sam sobie odpowiadasz. Na tym przejsciu chyba na jedynym w mieście pieszy naciskajac przycisk powoduje zmiane świateł. I to dlatego stoimy później jadac w kier. Rozwadowa na czerwonych. Dlatego teraz zostanie ten przycisk zlikwidowany i będzie tak jak chcemy. Wywalamy kase na sekundniki a wystarczyloby tanim kosztem ostatnie np 3 sek swiatla zielonego i czerwonego zrobic jako pulsujace. Jak dla mnie ta inwestycja jest bezsensowna.
Dodano: 12  Lutego  2018  22:01:48
~wafelek
zielona fala jeszcze nie działa -- remont sygnalizacji na górce w rozwadowie
jak skoncza bedzie dobrze działac
a swiatła tam sa potrzebne by ludzie mogli przejsc na druga strone w cywilizowanych warunkach
czekam kiedy załoza swiatła na przejsciu koło bgz
przejscie na druga strone graniczy z cudem no chyba ze na ostro wymusisz to jakos dasz rade
Dodano: 12  Lutego  2018  21:58:31
~miro
~Alko a niby dlaczego psuje to przejscie na Stasica?Ono tez jest objete zielona fala i tez bedzie zsynchronizowane z pozostałymi.Nie rozumie cie.Tam nie bedzie juz przycisku tak jak na pozostalych tez nie bedzie.
Dodano: 12  Lutego  2018  21:17:49
~Hektor
Prezydent Nadbereżny w 3 lata zrobił więcej niż inni przez 30.
Dodano: 12  Lutego  2018  21:13:27
~Alko
Zielona fala - pieniadze wyrzucone w błoto. Wszystko psuje przejście na ul.Staszica. Przez te światła cała synchronizacja idzie w pizdu. Wystarczy je zdemontowac i kasa zostałaby zaoszczedzona
Dodano: 12  Lutego  2018  20:48:56
~anka
A moja opinia jest taka..
-blonie super
-stadion super super
-park linowy super super
-ocieplanie MDK nikomu nie potrzebne.wystarczy odnowic elewacje i uporządkować otoczenie
-park Charzewice super
-park wodny..?..mozna sie by bylo obyc
-otwarcie terenow huty super i planowane remonty tamtejszych ulic super.
-plan rewitalizacji pl.Piłsudskiego super
-rowery na wypożyczenie super
-pozwolenie na zarządzanie klubem sportowym arogantom i niekompetentnym ludziom skandaliczne
-zielona fala super
-
~60latPRL beznadzieja jego komentarze nie pokrywające sie z rzeczywistością
Jak cos mi przyjdzie do glowy jeszcze to sie podziele.
Dodano: 12  Lutego  2018  20:33:25
~gft4
moja opinia jest taka
błonia super inwestycja
mdk niepotrzebna inwestycja
park linowy głupia i niepotrzeba inwestycja
Dodano: 12  Lutego  2018  20:15:43
~gft4
moja opinia jest taka
błonia super inwestycja
mdk niepotrzebna inwestycja
park linowy głupia i niepotrzeba inwestycja
Dodano: 12  Lutego  2018  20:15:28
~gft4
moja opinia jest taka
błonia super inwestycja
mdk niepotrzebna inwestycja
park linowy głupia i niepotrzeba inwestycja
Dodano: 12  Lutego  2018  20:15:14
~cccp
Prąd tanieje.
Dodano: 12  Lutego  2018  20:06:49
~f66
nazaczynane inwestycji ( jedne potrzebne inne zbedne) okaze sie ze kasy braknie i co wtedy kredyt czy inwestycje stop
mam nadzieje ze do tego nie dojdzie ale zyje juz troche na tym swiecie i widziełem wiele rzeczy
Dodano: 12  Lutego  2018  19:55:45
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozostałe