Krzysztof Bednarczyk Super Strażakiem roku 2018

Image

Zwyczajowo już, corocznie odbywa się konkurs na Super Strażaka roku 2018.

Do konkursu nominowani byli: st. ogn. Anna Szymańska - Koń, mł. kpt. Grzegorz Olejarz, st. ogn. Krzysztof Bednarczyk. Jak podkreślił komendant Robert Lebioda wybór nie był łatwy, bo każda z osób nominowanych spełniała kryteria do tego aby być Super Strażakiem.

Ostatecznie niewielką przewagą głosów wygrał st. ogn. Krzysztof Bednarczyk. Jak podkreślił tegoroczny laureat konkursu jest to dla niego duże zaskoczenie, że to akurat on jest najlepszy z najlepszych. Zapytany o służbę, którą pełni powiedział, że w jego karierze nie było takiego dnia żeby żałował swojej decyzji o wyborze zawodu.

- W Państwowej Straży Pożarnej pracuję od 23 lat. Nie spodziewałem się takiego wyróżnienia, chciałem podziękować za nominację dla mnie jako strażaka i podziękować, że głosowano na mnie- mówił podczas uroczystości Krzysztof Bednarczyk, Super Strażak.