NawigacjaStart » Forum » StaloweMiasto » StaloweMiasto »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 2 3 4 5 6 7 »
Zamykanie tematów,
Posty: 3559
Dołączył: 4 Sie 2010r.
Skąd: Stalówka
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 24 Paź 2011r. 19:53  
Cytuj
CYTAT

A jeśli i w tym kłamiesz dla publiczki, to h..... ci w d.....

PS. nie mam doświadczenia w obrzucaniu ludzi byle gównem


piszesz dwa zdania ... i każde zaprzecza sobie ... tu moje pytanie ... wiesz co piszesz ?? jak nie to lepiej wrzucaj jednak "obrazki"

"Wilki nie przejmują się tym , co myślą o nich barany"
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Paź 2011r. 19:53  
Cytuj

"Wilki nie przejmują się tym , co myślą o nich barany"
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1100
Dołączył: 2 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Paź 2011r. 21:06  
Cytuj
Nie doceniacie roli jaką na tym forum odgrywają mirek777 czy bokser.

Świecą nam przykładem wzorcowego chrześcijanina.
Pokazują nam jak wymieniać się opiniami, jak szanować zdanie innych, jak miłować bliźniego, jak zachowywać czystość języka ojczystego, jak zgodnie z katolicką nauką żyć w duchu miłości i pokory umiech

*Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów* /Stanisław Lem
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 802
Dołączył: 3 Gru 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Paź 2011r. 21:24  
Cytuj
fractal napisał:
CYTAT
ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble .... ble ble ble ble ble ble ble ble ble i tak dalej ble ble ble ble .... jak zgodnie z katolicką nauką żyć w duchu miłości i pokory umiech