NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Rowerzyści »
Nowy Temat Odpowiedz
Trener osobisty - kolarstwo górskie,
Posty: 1970
Dołączył: 3 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Lip 2017r. 14:38  
Cytuj
W kulturystyce nie ma problemu - idziesz na siłownię, ćwiczysz jak umiesz i trener osobisty sam cię znajdzie. Jak wygląda sytuacja w kolarstwie? Jeżdżę na rowerze od 3 lat, dopiero w tym roku dymam intensywniej, ale brakuje mi techniki. Stąd pomysł, aby ćwiczyć z trenerem. Czy w okolicach są trenerzy osobiści od MTB i czy ktoś korzystał z takich usług? Szukałem w Google, ale ogłaszają się jedynie trenerzy na odległość.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Lip 2017r. 14:38  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lip 2017r. 00:23  
Cytuj
p.w

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1970
Dołączył: 3 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lip 2017r. 02:43  
Cytuj
Odpisałem na PW. Proponuję kontynuować dyskusję na forum, aby skorzystali także inni forumowicze. Temat mnie zainteresował, bo w innych dyscyplinach sportowych tego problemu nie ma. W kolarstwie się z tym nie spotkałem, ale może po prostu trudno znaleźć. Inaczej zostają kluby i sekcje akademickie. Pomijam otwarte treningi rowerowe, bo to raczej okazja, by się przejechać z bardziej doświadczonymi cyklistami, a chodzi o to, by trener podszedł do was indywidualnie, wyłapał wasze błędy i rozpisał ćwiczenia. Na przykład u mnie leży technika.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 250
Dołączył: 10 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lip 2017r. 06:49  
Cytuj
Nikogo takiego w stw nie ma ale jest kilku chłopaków co ścigają się w maratonach mtb i to z nimi warto trenować dadzą wskazówki coś podpowiedzą co do techniki pisz na priv

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 59
Dołączył: 1 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff